Groepen Prijs Uren/week
Basis 4jaar-6jaar (Voorbereiden op recreatief niveau) 150€ 1u
Basis 7jaar-12jaar (Voorbereiden op recreatief niveau) 150€ 1u
MOMMY'S GYM 160€ 1u
Recrea (grond oefeningen zoals rad, rondat,opbouwen eventueel naar acro of tumbling) 220€ 2u
Recrea Wedsterijd (na selectie) 260 (licentie) 3u
Tumbling recrea (oefenen op tumbling reeksen zoals rondat flik,salto) 320€ 3u
Tumbling Wedsterijd (Na selectie) 360€ (licentie) 4u

ONS TEAM

Bestuurster, Voorzitster en Trainster TIFFANY

Ik stel me even voor ik ben Tiffany de eigenares van Turnclub Flexible. Ik heb zelf altijd geturnd en had altijd de zotte droom om mijn eigen turnclub te starten. Ik heb van mijn droom realiteit gemaakt en vanaf september 2022 is de turnclub voor het eerst een lessen jaar gestart. Naast het runnen van de turnclub geef ik ook training aan de groepen basis, tumbling Recrea, tumbling wedstrijd, Recrea, Recrea wedstrijd en de groep mommy's gym. Naast de turnclub werk ik ook in de zorg en ben ik ook cheerleader coach.

Trainster DYMFNA:

Hallo iedereen.
Graag wil ik mij als nieuw lid en trainster van jullie turnclub Flexible even kort voorstellen 😊

Mijn naam is Waeytens Dymfna, 31 jaar, afkomstig uit Lochristi en woonachtig te Lede. Mama van Nio (8jaar) en plusmama van Cato (9jaar).

Zelf heb ik competitief tumbling uitgeoefend in de A ( toen heette de niveaus nog zo ) van mijn 5 jaar tem mijn 16 jaar bij Turnclub TKO te Oostakker. Na een tal van mooie behaalde plaatsen kreeg ik helaas te kampen met botontkalking aan de enkels en moest ikzelf mijn turnpakjes en pantoffels aan de haak hangen. 😞

Ik wou graag mijn passie delen en werd toen even hulptrainster bij Merelbeke en nadien werd ik trainster te Wachtebeke bij Turnclub Valdese, alwaar Tiffany les van mij kreeg. Maar door gezinsuitbreiding was dit niet meer mogelijk nog verder uit te oefenen.

Jaren gingen voorbij, de kinderen worden ouder maar de tumblingkriebels zijn voor eeuwig!

Ik ben dan ook zeer vereerd dat Tiffany mij deel wil laten uitmaken van haar Turnclub en start met vol enthousiasme de lessen op woensdag 🎉.

Hopelijk tot snel.
Groetjes

Trainster INESSA:

Hallo mijn naam is Inessa,

ik ben trotse mama van 2 kindjes en heb een passie voor turnen en bewegen.

Graag laat ik kindjes kennismaken met de sport op een avontuurlijke en speelse manier.